Summa sidvisningar

söndag 17 februari 2013

Moment

Jisses vad jag gillar detta foto på Ebba, ett foto som bara blev så klockrent!

Ibland är dom finaste fotona tagna i ett ögonblick då allt bara "klickar" ;)

Moment


Fick lite tips av Sussi att nya Bo Bunny papper hade kommit till butiken, dom gick tydligen i lite rosa och grått!!
Ah, lite mina färger tänkte jag och Bo Bunny är en pappers lev. som jag gillar!!

2 st ark av varje 6 fick följa med hem!!

Ebba som absolut inte gillat detta foto utan tycker jag e lite konstig som ser det fina i "halva ansikten" fotografier gav med sej !!
Hon tyckte att fotot blev kanon coolt ihop med dessa papper.

MEN, hmm ni som känner mej vet att jag har en aningens stark dragning till gesso och akrylfärger var ju givetvis tvungen att "grunga" till papprena lite grann!
Så dom svarta prickarna (fyrkanterna) finns INTE med som orginal. 
I orginal så är ju papprena rena och fina färger i rosa, grått och lite "nightmist" (mörk lila)

Snart får jag hem lite egen designade stämplar som Vilda Stamps
har lancerat ut!!
Det är ju inte alltid lätt att "göra egna" motiv och hur strl skall vara så bästa Ulle på Vilda ryckte in och stramade upp mina ideer framför allt då det gäller text varianterna!

Nu kommer jag att plugga och lattja ännu mer med Illustrator och dom andra roliga programmen så det blir lite mer flyt i produktionen!!

Må gott och ha en underbar Söndag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar