Summa sidvisningar

måndag 19 augusti 2013

Erkänner, Jag är Hooked!!

Ja faktiskt!

HOOKED!! på Perfect Life systemet!

Ur smart sätt att få in sommarens fotografier på ett trivsamt sätt, ett fantastiskt tillfälle att få barnen att reflektera över sommarens händelser på ett fantastiskt sätt och framförallt att dom kan få sitta och berätta vad dom tyckte!!
Kan förstå att 1058 bilder på ett badtillfälle är jobbigt att titta på för dom inte var med men för ungarnas del är det magiskt kul!
Likaså vid djurparks besök, då ungarna snor kameran och fotar 79 bilder på en gris eller 127 bilder på allt som en annan inte skulle ha fotat, Det är magiskt! 
Detta breddar verkligen glädjen att titta i fotoalbum och få känna sig stolt  över deras fina fotografier dom tagit!
Nu skall jag välvilligt erkänna att fotografier på djur INTE tilltalar mej speciellt mycket så när djurparks delen nu kommit och pågår så är det minimalt dekorerat.... ja ja... shame on me men å andra sidan fyller barnen i dom saknade orden vid "tittning"!

Lets begin och fortsätter där vi slutade 
- Mitt inne i sommaren nu...













Japp, albumet blir väldigt färgrannt kan man säga!!
Sedan kommer jag att inflika med 12x12 layouter emellanåt på dom "där" extra fina fotografierna...

Jag har faktiskt inte använt så mycket av dom färdiga "PL korten" utan jag har gjort dom flesta grejjer själv med "gamla" papper framförallt från Basic Grey har legat på 10 i topp listan!!
Stickers har jag enormt mkt utav och dom som används är sisådär 5-6 år gamla och har legat i en gammal stickers låda...
Recycling pågår i mitt scraprum just nu!

Må så gott och tack för att du lämnar ett litet avtryck, det gör mej glad!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar