Summa sidvisningar

söndag 17 februari 2013

Promise me just one thing

Är titeln på denna layout som är gjord för en liten tävling hos My Minds Eye blog.

Klicka HÄR så kommer du direkt till tävlingen som du kan haka på!
Tävlingen håller på till den 28 februari så du har tid på dej!

Detta var mitt bidrag på finaste Abbe

Promise me just one thing.... Always be yourself!


Här har ni skissen på denna tävling


Jag har använt My Minds Eye papper
  • 29 th Market Street
  • Meadow Lark
  • Penny Lane
Sedan var jag tvungen att kladda med lite färger, akryl färger i rosa, grönt och blått.
Hittade lite roliga färg glada clips som sitter vid fotona
Washi Tejp uppe i vä hörnet!

Engelsk journaling vilket INTE är min starka sida!! så jag hoppas att jag inte skrivit helt galet ;)

Må gott å kram

Mian

Som snart kommer att byta artist namn till 3Änglar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar