Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2013

Oh, daydream

Har gjort en layout till Lillblomman skissar, denna månad är det en fin vinst från scrapbooking4you

Än så länge finns det tid kvar så kika in i bloggen hos Lillblomman om du behöver lite inspiration!

Det här var min tolkning på den fina skissen

Oh Daydream


Papper kommer från Fab Scraps (Cili in papers), trä dekorationer från Studio Calico (Cili in papers). Vimplarna är en dies från Spellbinders (såå läcker), rutnätet har jag köpt hos Scrap perra (kommer inte ihåg vad det heter) rosorna och rosknoppor är tillverkade hos Inkido. Lite ostduk mm mm


Målade med gesso på vimplarna så det blev lite struktur på dom, lite ostduk under blommorna och brun chalk fr Ingvild Bolme collection.


Underbara trädekorationer från Studio Calico = texterna, fåglarna & zig zag grejjen. På vissa delar öven lite gesso och brun chalk.

Fågelburen kommer faktiskt från KaiserCraft (Kreativa ting).
Scallop bården också utav trä kommer fr Prima Marketing och den fann jag hos ScrapPerra, sedan lite Prima Marketing bling/crystal.


Skissen som man skulle utgå från


Må gott allihopa!




2 kommentarer:

  1. Såååå läcker Marianne!!! Tokgillar din lösning på skissen och allt är liksom bara vackert! Och såååå avis på din spellisdie ;) Tack för att du är med och förgyller min utmaning! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, Ulrika!
      Ja att du inte har den diesen är jag lite förvånad över, det är lite "du" över den :)

      Jag blir ju så peppad av dina skisser!! Så det är ditt "fel" ;)

      Kram

      Radera