Summa sidvisningar

måndag 7 september 2015

1 vecka i TURKIET

Long time NO see, tänk att jag varit så oproduktiv halva våren och hela sommaren ;)
Tur att hösten kommer så att jag kan få börja skapa litegrann igen.


Som vanligt hittade jag en trevlig skiss på Hobbyworld som har så påpassligt en trivsam sketch som föll mej på läppen så här är mitt bidrag.

1 vecka i Turkiet;

 
Jag hittade gamla papper från Fancy Pants och serierna "Beach babe, Beach bum (tror att dom kom 2010) nåja, dom passade in på Ebbes tröja så därför blev det dom!!
Egengjorda enamel dots, pil från dies Arrows Sixxix och lite annat smått och gott...
 
Skissen;
 
 
 
Ha en underbar september så kanske vi syns
inom kort igen !!
 
Kram
 
 

8 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen din layout, de oranga detaljerna på bakgrunden gör att den blir någonting alldeles extra.
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Mvh/Helén

    SvaraRadera
  2. Härlig LO med läckra färger!! SÅÅ fin!

    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  3. Galet snygg layout! Härliga färger! :)

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  4. Så härlig layout.Helt underbart hur du lockats fånga färgerna på fotot.
    Kul att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.

    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar... Det var ren tur att jag kunde blanda ihop färger så det blev rätt ;)

      Kram

      Radera