Summa sidvisningar

måndag 22 april 2013

Vilda Stamps uppdrag

Då har jag gjort ett par layouter som just nu idag pryder VILDA STAMPS blogg.
Om ni inte har varit där så är det dags att göra det för det bloggas varje dag minst 2 st olika alster presenteras utav ett gediget DT team !

Så klicka dej vidare efter att ha skådat lite här först :)

06 vs 12


Har hamnat i ett foto träsk just nu och uppskattar gamla fotografier, minns tillbaka och funderar hur jag kunde tycka att det var körigt då!! smil* Känner Ni igen er?

Här är lite närbilder på stämplarna jag använt.
Jag satt e fast en epoxy bubbla ovanför stämplat inch märke!!



Man ser även stämpeln med tåget och engelska texten "Life is a journey"
Absolut, vilken resa man gör egentligen!



Stämplar jag använt är 
  • V685 vimpel kit
  • V720 Inch kitet
Nästa Alster jag gjorde var lite mer åt mixed media stuket!

Sprudlande tjej


Här har jag använt mej utav stämplarna
  • V741 Mixedmedia kit 1
  • V742 Scrap & mixed media kit 2
  • V454 Text stämpeln. Obs! den sitter ihop men jag ville ha det lite mer luftigt så jag klippte mellan raderna och sedan ville jag ha lite struktur så det blev embossat oxå.



Ja, då var detta klart!

Hoppas att ni fann något intressant!

Just nu håller jag på med webbdesign och det tar mycket av min tid så det blir lite dåligt med scrappa just nu !!

Men väl mött och ha en underbar vår!!

Glöm inte att bege er till Vilda Stamps blogg för en rundtur!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar