Summa sidvisningar

söndag 27 december 2015

SÅ tråkigt att VÄNTA..

Den här fina skissen hittar man hos BO BUNNY, december månadsskiss.

Det är verkligen långt mellan inläggen på min blogg numera, fast jag pysslar mer just nu med PL album.

Den här skissen passade perfekt för detta foto som jag hittade i mina foto-gömmor.
Ett fotografi som jag älskar, det är något visst med känslan, liksom!!


Så tråkigt att vänta
(so boring to wait..)


Till denna layout har jag använt mig utav Bo Bunnys Carneval kollektion.
En underbar kollektion med starka färger!! Love it, lixom!!

Här är skissen som jag utgått ifrån;


Det var allt från denna gång, hoppas att vi syns lite snabbare nästa gång :)

Kram på er alla
Mian

3 kommentarer:

  1. Love this! The colors match the photo so well, and I like the variety of circles you used.

    SvaraRadera