Summa sidvisningar

lördag 14 mars 2015

Avesta kort & scrapmässa 7-8 mars

Ja, lite sent kanske men ibland försvinner min tid sådär spårlöst ;)

När man är på scrapträffar så tror man att man skall skapa alster på rullande band vilket betyder att man packar ner hela sitt scraprum (nästan) i fina rullväskor och andra fiffiga "kånka med sig väskor"..

Det som händer är att när man kommit fram så kramas och snackas det i nån timma eller flera...
86 st scrap älskande tjejer på Folkets park paviljongen i Avesta.
2 pojkbarn var med en spelade dator och en åkte på skateparken :)


Man packar upp och helt plötsligt så måste man fixa och grejja en massa med allt, dvs nån timma till går åt...
Sen skall man shoppa, här går det åt massor av tid ;) 
När man sedan har gjort det så sitter man helt utmattad i sin stol och tittar på påsen eller påsarna och funderar om man glömt köpa något ;
Det har man gjort eftersom bordsgrannen har hittat VÄLDIGT fiffiga scrap-prylar :) som man verkligen INTE kan leva utan!!
Iväg och handla lite mer "fynd"!!

Man tittar i Scrap programmet och alla tävlingar....då ser man att man inte har med sig eller köpt "dom där vikitga sakerna som gör att man kan va med på tävling", då är det bara att shoppa igen ;)

Nu har det gått ca 5 timmar och äntligen kan man börja pyssla, helt slut och tött...
Alstret blev inlämnat....
Ingen vinst ;) 

Men va gör det, när man får sitta och garva och prata med sina scrap kompisar, det är livet på en pinne!
Man njuter, man hämtar "vardags energi" !!

Här är mina 2 layouter jag gjorde på en helg, hahaha!
Då förstår ni va mycket "runt omkring arbete jag hade" ;)

Jonatan


Liten närbild


2 pojkar <3 font="">


Lite närbilder:



Jag har haft den där bruna grenen länge i min scrap-ägo och helt plötsligt så får den ett användningsområde, vilken tur att den hamnade med dekorationsprylarna denna gång...
Den här Lo´n var verkligen kul att göra, jag älskar färger och grafiska mönster just nu, till och med stämplat och grejjat !
Riktigt nöjd över den här färgglada layouten på 2 st glada killar!
Vill påtala att denna gång har jag använt mej av "färdigt färg-rinnings papper" vilket var ganska nice!!

Kram på er

p.s Snart kommer jag att återkomma lite oftare på min blogg då jag fått en trevlig förfrågan av ett gäng tjejer...
Ni får se :)

Kram igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar