Summa sidvisningar

lördag 9 maj 2015

Ögonblick att minnas...

Här har vi "allas vår lillebror" i familjen Ehlen..

Precis fyllda 14 månader och precis blivit introducerad i det söta livet, dvs KOKOSBOLLS mötet.
Denna vita fluffiga smet inuti som är 99% socker och kladdig.....

Mums för en ettåring :)

SWE scrapbook har en liftutmaning och jag har gjort en variant på Niinas layout...
Först ut är min LO.

ÖGONBLICK ATT MINNAS


Lite närbilder;



På min layout har jag använt mej utav BASIC GREY "lime rickey serien" och urgamla clearstamp från 2008 (tror jag) dessutom svenska från en tjej som heter...hmm...ja ..hennes namn kommer nog snart....
Nähä :(



Niinas LO som vi liftat;





Sedan har jag haft en annan inspiration i veckan hos SWE och då skulle vi jobba i pastellfärger...
såhär gjorde jag jag, lite Less is more konceptet :)


Ha en underbar helg önskar jag ER alla!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar