Summa sidvisningar

söndag 3 maj 2015

Hade glömt att blogga dessa "ting"

Nu märks det att jag börjar bli gammal :) Glömmer bort att jag skall blogga...

Lördagen d 25 april hade jag gjort en Lo med inspiration från Marta på SWE bloggen, samma dag är jag på Fristadsträffen både lör och sön och där gjorde jag en LO på samma foto av den enkla anledningen att på scrapträffen var det en färgutmaning, den var (fotot på Ebba) så "färg perfekt.. Ni får se själva...

ADORE
(scrap lift på Martas Lo)


Här ser ni att jag fixat blommor i pastellfärger på fotot...

Närbilder på min layout (LO)



 Martas LO som jag blev inspirerad utav (scraplifta)...
 Gick inte att kopiera hennes layout så då får ni besöka SWE bloggen för att se hennes fina underbara layout..
SWE BLOGGEN


Nåja, nu till Fristadsträffens Bildutamning gick i blåturkos, lila, lite gult och lite svag grön färg perfekt med det "photoshop fixade" fotot på Ebba m blommorna i dessa färger...
Det blev så bra att jag  tom fick 2:a pris, så stolt :)!!


Jag tog samma foto på Ebba och gjorde denna layout...

BLISS


Närbilder på denna layout



==========================

På söndagen så var det en skiss som Ulrika Wandler gjort som jag fastnade för...
Tyvärr så var jag tvungen att lämna lite tidigare s därför kunde jag inte vara med på tävlingen men själv så kände jag mej så nöjd av denna Gula layout :)

TOGETHER @ SKATEPARKEN


Närbild


Ulrikas inspirerande skiss...



Japp det var detta för denna gång, fotot på Ebba är nog från 2010 !!


 Må gott för denna stund, på torsdag om det inte strular till sej så har jag en teknikutmaning för SWE scrapbook och senare på lördagen kommer återigen en scraplift

Kram så länge










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar