Summa sidvisningar

lördag 7 februari 2015

Everyday...

En Valentin hyllning till min kämpande son som INTE går i Rött eller Rosa utan hans favvofärg, Orange!!

Så himla passande att HOBBYWORLD hade en sån här utmaning denna månad :)
Jag hade tagit fram foto och skulle börja scrappa, gjort layouten utan "färg tänk" som jag ramlade in på deras Blogg och såg utmaningen...

citat:
Den här månaden vill vi att ni ska skapa ett kärleks- eller vänskapskort som INTE innehåller de traditionella färgerna rött och rosa.


OCH nu såg jag att det bara skulle vara kort inga layouter....

Attans men strunt i det, jag blev så nöjd med den här, full med kärlek till fina sonen ...


                                                       EVERYDAY....


lite närbilder:




Papper från BoBunny - Wild Card serien
Dies från Technique tuesday & memory box
Trädekorationer fr Heidi Swapp & Studio Calico
Orange penna
Stämpel från MME
Washi tejp You Do
Punchinella


Kram & må gott

Nu skall jag ut i en stor pulka backe med mina pojkar och deras kompisar
& givetvis har jag kameran med mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar