Summa sidvisningar

torsdag 30 oktober 2014

SWE Scrapbook utmaning v 44 / 2014

En "gammal hederlig" inspirationsblogg som funnits hur läänge som helst!!  Känns det som.
Kan villigt erkänna att jag varit dålig med deras utmaningar men nu passade det fint :)

Ni hittar hit med ett KLICK!

Skissen som jag tyckte var inspirationsfull till mitt sommarfoto finns och syns via "klick-länken" här ovan då jag inte fick fason på skisskopieringen (den var sparad i ett konstigt format tyckte datorn)

BRYGGAN


Alltså detta underbara ställe som vi hittade strax väster om Ystad,
Vilken sandstrand.. sträckte sig flera och många många kilometer..
Det var INTE sista gången vi var här!!

Denna Brygga var jättelång!!

Lite närbild från sidan, denna gång!!



Papprena kommer från GLITZ, Black and White collection..
Var tvungen att ta med lite orange för att få lite liv + turkost..

Glöm inte bort att SWE scrapbook inte har någon "deadline" på sina utmaningar utan du gör en när du känner för det :) Toppen tycker jag!!

Kram
Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar