Summa sidvisningar

lördag 1 mars 2014

CyberCrop hos Scrap Perra

Ville man ju också vara med på men att hinna med 7 st tävlingar vart för mycket för min del den här veckan då livet blev helt upp och ner !!

ScrapPerra har ett bra utbud utav scrapbook och PL saker mm mm kika in hos dom, vettja :)

1:a tävling en skiss utav Ulrika, lika alltid ofta så fina skisser av denna brud!! :)



Min tolkning på skissen
  HAPPINESS
En underbar sportlovsdag med mina fina pojkar.
Inte så vanligt att vi hamnar på samma fotografi, tyvärr



Närbilder



och


Tävling 3, Färgkombo
Röd, Turkos, Beige och Gult



Min tolkning
4 fun
En januaridag med lilla sonen och den fantastiska 4 hjuling


Närbilder


och



Tävling 4 Skiss med tvist utav Miis och här är den roliga skissen


Min tolkning utav skissen
Vi Snackar SCHYSSTE ljud!
Min Abbe verkligen älskar kvalitet saker som gör livet lite extra och värdesätter sånt som Bra Ljud och Bra Grafik när han spelar och grejjar med sin dator.
Tyckte allt passade så bra in på runda saker här, tom hörlurarna är ju runda och min fina Abbes kinder :)


Närbilder på mina egen tillverkade FLAIRS :)


och





Sådär ja!
CyberCropen tar slut imorgon kl 23.59 så det var på näst sista versen det kom in till dom...


Kram på Er

Mian
3Änglar

















1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera