Summa sidvisningar

söndag 23 februari 2014

Bloom

Igår var jag på pysselträff hos Enköpings pyssel.
Tack Ulrica, Johanna & Annelie (som tyvärr vart sjuk) för en toppen bra träff :)


Ett gäng glada trevliga roliga tjejer som satt och scrappade eller ska vi säga "scrattade" i många timmar :)

Hade så in i bengen roligt att timmarna rusade fram.

Sedan hade jag sådan tur att jag kom på delad första plats med denna layout på fina lillprinsen.
Min andra plats kompis Maria, hade också en toppen fin layout, duktig tjej vill jag lova. Kika in på Marias blogg så får ni se att konkurrensen var stenhård.

Priset var 2 fina clearstamps och ett paper pad fr Create Paper, Tack Scrap Perra för priset, så fina saker :)

Här är layouten 

BLOOM




Närbild


Egen gjorda små lila Flairs knappar.
Rutnät, vad dom nu heter är köpt från Scrap Perra, tok trevlig dekoration.
Det lilla mänstrade papper kommer också fr butiken Scrap Perra och det är märket MME och kollektionen heter CHALK STUDION
Bloom och d svarta blommorna, stjärnorna fr Silhouetten

Nu ska jag fortsätta vara stolt och glad över dom snälla tjejerna som röstade så flitigt på mej, värmer ända in i hjärtgropen :)

Ha en underbar söndag

Kram

Mian

2 kommentarer:

  1. Denna layout var superfin! Min röst hamnade i din kopp ;) Tycker den är stilrent snygg! Tack för igår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Gulle dej!
      Vet du vad...min röst stoppade jag i din!
      Blev så glad över ditt fotoval på din layout, jag har nämligen 2 likadan foton (med 3 år mellan) på min Abbe med denna frisyr och dessa färger! Haha
      Tack själv, riktigt kul att träffa dej!
      :)

      Radera