Summa sidvisningar

fredag 7 september 2012

Vilda Stamps bloggdag..

Åh jag fick ett trivsamt mail fr Vilda Stamps...
Om jag kunde tänka  mej att fortsätta fast som en Ordinarie DT medlem....
Woow, vilken ära att få den frågan och givetvis så kan man ju inte tacka nej till ett sådant erbjudande.

Jag verkligen älskar svenska leverantörer och i detta fall Stämpel tillverkare, så kika in på deras webbshop och förkovra er bland tusentals vackra stämplar...
www.vildastamps.com

Men nu till det jag bloggar om idag...

You Rock My World
Utskuren sko fr Cameo..det är inte klokt vilka trivsamma saker kan skära ut med den maskinen :)
Hittade lite tyll och den stora rosen i mina gömmor,
Spets och blingband
samt min ögonsten Metall rosen, den kommer att komma hem till butiken nu i mitten av september och en massa andra trevligheter...
 

 
Textstämpeln har jag embossat med distress pulver Röd.
Chunky gold emboss pulver runt kanterna samt lite chunky pulver utströdda och värmda överallt över texten...
Fjärilen fick också en dust m chunky gold embosspulver...
 
Må gott så länge
Kram
Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar