Summa sidvisningar

torsdag 6 september 2012

Gårdagens KursAlster

Igår hade jag kurs i Mixed Media så då gjorde jag denna medans vi kursade på, vilket härligt gäng jag hade äran att få träffa..igen!!

Det är väl det som e så häftigt att vara kursledare Att få träffa alla förväntasfulla kursdeltagare.
Lika mycket som det e häftigt så e det en press, kommer dom att uppskatta kursen...
Tänk om jag får en total blackout...

Det klurigaste med Mixed Media kurser är att man måste försöka förmedla "den känsla jag har i fingrarna" medans man kladdar på med svampen på canvasen eller det man nu ska färga in...hur mycket färg..hur lite färg...
Men det verkar som om att dom fattat mitt snack "bre på som om det vore jordnötsmör"....osv

Jag kör ju bara på numera, men mina deltagare har ju kanske inte "kört" så länge med MM.

Jag tror iallafall att jag fortsätter vara jag, prata som jag gör, förklara som jag gör och det jag brukar säga...Slappna Av och ta bort alla höga pretationer på perfektionism..det funkar inte här...för nu ska vi vara kreativa!!

Find Joy Evey Day..



En närbild så man skulle kunna se lite bättre, men hur blev detta då?? :)


 
En liten Ebba som jag gjorde ngn dag innan ifall min Canvas tavla inte hann torka ordentligt innan man skulle göra "slut klämmen", då är det bra att ha en i reserv så denna fick ingen slutkläm alls...så det kan bli!!

 
 
Må gott så länge och ännu en gång hoppas jag att ni blir lite inspirerad att kladda på och vara lite varierande i erat skapande..
 
Kram
Mian
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar