Summa sidvisningar

söndag 10 januari 2016

The story

Blue Fern Studio har en trevlig sketch denna månad, klicka HäR så kommer du direkt till dom.

Blue fern papper och deras underbara chipboards är inte alldeles lätt att hitta här i Sverige men jag har dom på nära håll numera, Scrapdraken i Uppsala har många av deras produkter :)

Här är min tolkning på deras sketch, denna gång har jag vridit och vänt lite på den...

Fotot är på min lilla prins, jag är alldeles förälskad i den här vinkeln då hans fina mun och läppar talar, lite Elvis Presley varning ;) Nåja, det är MITT tycke... ;)

The story, Lär dig livets gåta
Älska, glömma och förlåta
(learn the riddle of life Love , forgive and forget)


Liten närbild på nedre delen av layouten;


Här är sketchen från Blue Fern


Jag har använt mig utav, Blue fern studio produkter;
Bottenpapper - FROLIC / veranda
Utklippta blommor/fåglar, till cirkelchipboard och rundlarna - FROLIC / friendship
Fotomattan - FROLIC / adorn

Chipboard - Circle Groups samt  Arrow Words

Övriga produkter;
Stenciler fr prima, texturpasta.
Stämplar fr Youdo, 7dot, vilda stamps i färgerna vintage sepia, smoked grey, crimson red från Versa fine stämpeldynorna.
Blommor från Thailand, tack Anette och Katta!
Lite glaskulor, lite epoxydroppar, lite vita "drops"
samt lite härligt skapar flow !

Må gott alla skapande vänner!


4 kommentarer:

  1. Hi Marianne. Your layout is beautiful! I love the sweet photo. I'm so glad to hear that you are able to find Blue Fern products! Thanks for joining us for our sketch challenge this month.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank You, Valerie!
      We are so happy that we can buy BFS Products here!! :)
      The sketch was lovely

      Radera
  2. Be sure to check the Blue Fern blog today. We have some good news for you!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woow, Thanks!! Lovely price, I love your chipboards :)
      My happyday!!

      Radera