Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2015

Skateparken

Måndag igen och här kommer min tolkning på SWE scrapbook skissen.
Beök gärna bloggen där det finns mkt inspiration... SWE scrapbook bloggen

SKATEPARKEN


NÄRBILDER



Jag har använt mej utav BoBunnys nya pappers kollektion "CARNEVAL", underbara papper och underbara färger.
Sedan hittade !! jag cirkel stämplar... men hur kan jag ha lagt undan dom? för mej en stor fråga då jag är helt galen i cirklar, nåja det tar vi en annan gång :)
Jag har verkligen utnyttjat allt på dessa papper, skurit ut flaggspelet och monterat dit fotot, alfabetet har jag klippt ut och klistrat ihop och sedan stämplat m mina cirkelstämplar och "big shotat ut" cirklar med min älskade cirkel dies !

Allt detta på ett par timmar, lagom innan deadline hos SWE!

Hoppas att det slutar regna snart så jag får gå ut och klappa på min lilla "klippo"

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar