Summa sidvisningar

torsdag 26 mars 2015

SWE scrapbook inlägg...

Idag är jag inspiratör hos SWE scrapbook eller som vi heter "inspiraTÖSER", visst är det lite sött :)!

Teknik/mixed media vecka 13

Cirklar är alltid lika aktuellt inom allt skapande. Idag visar vi hur vi har använt oss av cirklar på våra alster.

Här är mitt inlägg om just Cirklar på layouter...


Närbilder;




Jag älskar cirklar, åh va jag gillar dom och livet blev så mycket lättare när jag upptäckte Memory Box cirkel dies. Dom har flera olika varianter och sedan hittade jag även Technique tuesdays die, Flair maker.
Jag har verkligen fått en "cirkel åkomma" i mitt skapande just nu, på mina senaste layouter har jag alltid lite vita cirklar med.
Det är lite läckert med dom, dom speglar lite "evighet" och kan lyfta layouter lite grann tycker jag.
På denna layout har jag faktiskt inget mönsterpapper alls utan tycker det räcker med cirklar i olika varianter och på vissa har jag 3D kuddar under samt att några fick en chalkad kant runt omkring sig.


Må gott så länge & Kramen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar