Summa sidvisningar

måndag 8 oktober 2012

Timeless

Havet och min kärlek där på bryggan, en vacker höstdag som var lite soldisig....

När allt var framkallat så såg jag hur harmoniskt foto detta var, har en viss förkärlek för att fota folk bakifrån..känns som att det blir så oändligt och att man kan få skapa sej en egen känsla...

Timeless
 
 
 
Det var verkligen inte meningen från början att jag skulle använda akrylfärger, gesso på dessa papper...
Men när jag hade sandpapprat det gröna embossade pappret var jag bara tvungen att gå lite med svart akrylfärg och sen var det kört liksom.. :D)
Efterosm fotot är lite åt "Lomo redigerat" när det var svart vitt så drar sej färgerna åt petrol blå/grön.
Det var man ju bara tvungen att efterskapa så gott det gick...
Förutom "Sand it tear it" pappret så är det BoBunny som jag också var tvungen att gå på med akrylfärgerna.
Underbara stämpeln kommer fr Vilda Stamps V707 tyckte att den passade bra in här.
 
Är faktiskt så nöjd med denna layout själv, känns som att jag fick med själen i den, IRL så är den betydligt mer levande, Ni får väl hoppa in i  butiken  och kolla in ifall ni vill ha lite inspiration.
 
Nu till en liten Sneak Peak som kommer den 27 oktober i Vilda Stamps blogg
Har gjort ett familje album och den innehåller...
 
 
...typ fotografier :)
 
Må nu så gott så skall jag försöka få in lite som jag gjort mellan dagens bloggning och den sista för 14 dgr sedan...
 
Till helgen skall jag gå på kurs, Prima Marketing kurser...Åh vilken lycka må Ni Tro!!!
Sen kan vi skapa!!
 
Kram på er så länge
Mian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar