Summa sidvisningar

torsdag 11 oktober 2012

Spralliga Ebba, igen!

Canvas tavla igen, fast nu har jag jobbat lite mer med Svart Gesso...

Jag som egentligen inte gillar svart verkar ha hamnat i någon typ av "svart hål" där det funkar rätt bra helt plötsligt!!

Jag fick hem lite svart gesso samt lite roliga dies fr Spellbinders, bla denna som jag gjort flaggspel utav, denna dies föll mej varmt om hjärtat...me like  a lot  !!

Här har vi Ebba


Som vanligt har jag inget "recept" på denna canvas tavla utan det blir som det blir...

Det bästa av allt är att man har så roligt under tiden!!

Nu ska jag snart på kurs, Prima Marketing...woow

I 2 hela dagar och jag tror 4 st kurser kommer man att vara helt lyckorus-kaos-i-huvudet under några veckor så ser ni inget i bloggen så har jag bara "tillfälligt tuppat" av i lyckorus.. hahaha


Må gott så länge å Kramen

Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar