Summa sidvisningar

fredag 26 oktober 2012

Mixed Media MiniaAlbum

som handlar om Familjen..
Detta mixed media album kommer från Prima Marketing och finns i vår butik.

Man får lite olika typer utav mönstrade papper, canvas tyg och chipboard sidor samt några plastfickor och tags mm.
Jag har gjort min mixed media på canvas, en massa färger och lekt, chipboard sidorna klädde jag med metall tejp och olika designs och kladdat med färger mm så dom är också färgstarka. Lite vanliga pappers albumsidor mm

Det var så skoj att göra denna så en till har jag redan gjort med en annan färgsättning och färger.

Eftersom detta album är på ca 18 sidor så har jag "packat ihop" dom i photoshop elements...

Familjen
 







 
Ja många sidor blev det, men inget är som IRL, då man kan se alla färger ordentligt och alla strukturer...
 
 
Må gott så länge & Kramen
 
Mian
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar