Summa sidvisningar

lördag 18 augusti 2012

Blicken

Denna layout kommer jag att ha en liten Inspirations kurs med....

Fotot på Ebbe är så ljuvligt tycker jag....totalt fokus på en fjäril som satt på hans hand och som INTE vill flyga därifrån.
Just på denna redigering ville jag inte ha med fjärilen utan mer på hans fina ansikte som är rätt mkt svart/vitt redigerat eftersom jag ville ha lite romantik i fotot....

Whose yesterdays look backwards with a smile


En liten närbild på nedre hö hörnet, ser ni dom vackra metall rosorna....?
Dom kommer till butiken inom kort!!
Jag hittade dom när jag semestrade i somras och blev ju alldeles till mej, så vackra, så läckra...


Så skulle ni vilja gå kurs kikar ni in på http://miansscrapodesign.se/category/kurser/
har inte fått dit bilden på layouten ännu men den kommer...
Kommer att ha flera kurser inom Inspiration så detta är då det första kursdatumet i höst (29/8) och då blir det andra layouter...

Må så gott och Kram på er

Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar