Summa sidvisningar

lördag 25 augusti 2012

2 is same same but... & 1 is unique...

Ibland tycker jag det är väldigt roligt att göra 2 layouter med samma fotografi, dom blir helt olika vilket är lite roligt tycker jag ibland...

Det här fotot på Ebbe tycker jag så mkt om, han har blivit så stor....hela 8 år och nu är det extra viktigt vad man får på sej för kläder...man kan ju inte inte se ut hur som helst och verkligen INTE stora tröjor utan lite lagom..nästan till för små!!

My Boy
 

Ovanstående layout är egentligen ganska "enkel" med lite olika papper och hittade blommor i mina gömmor samt Tim Holtz underbara Mini Gears...

Här kommer en layout med samma fotografi men med betydligt mer attityd och färger som synkar med Ebbes kläder, svårt att göra fotot rättvist mot verkligheten...

 You´re Amazing
 

Den andra layouten är på pojkarna, den här har jag använt stämplar i massor och Gesso som stämpeldyna. Även lite turkos / petrol färg metallic fick bli stämpelfärg...
Blommor från egna gämmor i mina lådor..
Fotot är hårt redigerat med svart / blått / vitt som huvud färger...lite läckert i verkligheten..



 
Ja det var allt för denna gång..
Nu skall jag göra något romantiskt...
Kom på det under gräsklippningen...så nu hoppas jag att iden håller :)
 
Kram på Er
 
Mian

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar