Summa sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Påsk Ägg...snart är vi där...

Påsken kommer ju väldigt fort i synnerhet för mej som har ett fullspikat Mars med mässor och träffar så här gäller det att ligga i tiden...

Detta bloggar jag även på Mians idag men som ni vet "önske reprisen" och sen finns det kanske Ni som inte är bevandrar på butikens Blogg....


Dessa fina påsk ägg finns i butiken.
Påskägget har jag "mixed media" grejjat med så det har fått lite skröplig yta.
Rubons (gnuggisar), rosa akryl färg, fjäder dun och lite gesso samt distress dynefärg mustard seed..
Det är bara att kladda på och se vilket resultat det blir, ganska lite dekorerat men tyckte att det "blev bra så"...
Kortet blev det en variant på, det är en näsduks vikning, men jag skulle ju promt ha fjäderdun på så då blev det lite tjorvigt med spännet som man trär på för låsningens skull så jag limmade ner översta hörnen och gjorde en egen variant på låsning på dom 2 andra hörnen...det funkade det med..o:))
Jo, hur kunde jag missa..det är Reprint fina papper fr den nya kollektionen..
Beskrivning på Näsduks vikningen finns i INZPIRA magazine, nr 3 - Finns i butiken


Hoppas att ni får en toppen helg...

På måndag borde vi få in den nya INZPIRA magazine och det ska bli spännande..

Kramar
Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar