Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2012

2 layouter

Ja, det var länge sen sist då jag gjorde Layouter...

Dessa är rätt enkla och inte så mkt krussiduller, det är rätt skönt att variera sej lite grann inom "scrapperiet"..

Papper som jag använt mej är fr Reprint, nya kollektioner som är himla "killiga" om man vill det samtidigt som man kan göra väldigt tjejiga layouter med deras kollektioner...med andra ord väldigt perfekt!!


Här på Abbes Layout
Min stjärna du är, så har jag kladdat lite Gesso på den gråa cardsocken och sedan stämplat stjärnor fr Inkandinkados "Patterned star". Kommer inte ihåg Reprints namn på mönstrade papprena men dom är fr sista kollektionen, allihop som jag använt mej utav även tagsen.
Som sagt en enkel kill layout

Sen till Ebbes layout...här kan man undra hur jag tänkte när "titeln" Du är PULS var klar och limmad..
Fotografierna är ju en super lugn Ebbe som ser ut som en "bedårande son" som aldrig överskrider hastighets begränsingar...o:)
Men så är det..ibland går det lite fort ..
Papper fr Reprint oxå, samma nya kollektion som ovanstående...


Japp det var det hela, inget märkvärdigt utan jag fortsätter med mitt pysslande med en "trä pappers påse" typ...hahaha
Ja ni får helt enkelt vänta och se vad jag pysslar med..

Må gott så länge

Kram

1 kommentar:

  1. Åh dom här har jag ju sett IRL, dom e GALET cooooola/snygga. DU är en av mina största inspirations källor, har alltid varit!
    Tack för i dag å tack för "kletet" har testat lite i kväll. Its WOOOOOOW!!!!Kolla bloggen min vad jag har "lyckats" (hrrrm) med so long : )
    Kram

    SvaraRadera