Summa sidvisningar

tisdag 6 december 2011

Idag bloggar jag på "Mians"..


Canvas panoer som jag kladdat in med Akrylfärger så dom passar varje fotograi.
Stämplat motiv på silkespapper och "decoupagat" fast.
Blommor har jag färgat in med Akrylfärger så dom blev "akrylfärg limmade"
Tagen kommer fr Marianne Design....

Dessa Citat fick pryda varsitt fotografi...
” Lycka gör dig vacker
Utmaningar gör dig stark
Sorger gör dig human
Misslyckanden gör dig ödmjuk
Framgång gör att du strålar
Endast vänner får dig att hålla ut”

De vackraste sakerna kan man inte se eller ta på
De finns i ditt hjärta

Jag kan inte skänka dig framtiden
men jag kan ge dig nuet

Alla kan inte bli stjärnor
men alla kan gnistra

Hjärtat har skal som
förnuftet inte förstår

Att leva är inte nog, sa fjärilen
Solsken, Frihet och en liten blomma
måste man ha”

Ebba såg lite fundersam ut när hon läst dom...läs igen sa jag!!
Jaha sa Ebba sedan, den här vill jag ha i mitt rum...Va fint skrivet, mamma!
- Sen hjärtat, sen hjärtat...

Ha en toppen dag idag och hela veckan förresten..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar