Summa sidvisningar

lördag 8 januari 2011

Never Ending Album mm


...Lördag morgon, ganska skönt men mulet ute...Är på jobbet å skall snart avsluta inventeringen..puh o:))

Har gjort lite minialbums hemma dom sista dagarna, har en ofantligt stor, ganska så sorterad hög med fotografier som jag håller på att ta itu med!!

Jag verkligen gillar just nu..MiniAlbums...tar lite tid men jag har gjort dom ganska så "enkla och stilrena" vilket inte är så mkt "jag" direkt men men..det är ju fotona jag vill få fram :D

Först ut Är ett Never Ending Album i strl 12x12.
Papper är fr Tim Holtz matstack Vintage Shabby




Jaha..glömde tydleigen att fota 1 sida...återkommer i sin om tid....
Här kommer 2 st Waterfall Album i strl ca 6x6
Första är fr sommarens resa till Eskilstuna Zoo, Natt Safari som var en häftig upplevse för barnen

Det ser ut som det förra fast då med andra bilder..o:)) hahaha
Nä nu skall jag fortsätta jobba lite grann.....
Må gott å sköt om er
//Mian







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar