Summa sidvisningar

måndag 4 juli 2016

Carpe Diem

CSI har en rolig utmaning i form av en "Case file", man ska ha lite olika produkter och grejjer på sin layout vilket CSI informerar om.

Längre ner så informerar jag om vilka ledtrådar jag har på min layout.

Här är alltså Carpe Diem;



Mina "Clues" ;


Färgschemat har jag följt!

Evidence;
Chevrons, wet medium and half circles, wet medium.
Puffy stickers, the title
Labels, at the photos
Metal, look att the flowers...

Testimony;
Journal about to be outdoors,
"Photoa at day".
Journal on a cloud

And I had follow the Sketch, too!

Here is the Case File no. 205;

Klicka in här så kommer du till CSI blogg !!



En rolig utmaning som får en att tänka lite grann utanför sin komfortzon och utmana sig själv!!
Den här bloggen kommer jag att återkomma till!!

Kram på er alla

Mian




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar