Summa sidvisningar

lördag 30 november 2013

Ebba x 2

Lillblomman skissar och jag har efter en månads Anti-skapa-tid lyckats, verkligen i sista minuten  göra en layout.

Objekten är min fina Ebba och hennes fina vän Ebba så titeln var väl helt okey, Ebba x 2.

Det är inte så många minuter kvar men här är länken till
Lillblomman skissars månadstävling!


Skissen


Ebba x 2


Lite närbilder



BoBunny mönster papper från serien Zip-A-Dee Doodle.
Jag verkligen super gillar denna serie, hade det varit för ett år sedan så hade det inte varit en hit...
Livet rullar på och min vintage - chabby chic tid verkar ha gått och lagt sej ett tag...
Men variation är ju lite roligt, tycker jag :)

Ha en fortsatt trevlig helg

Kram på Er
Mian

6 kommentarer:

  1. Shit vad snygg Marianne!! Lite så där Freestylig! Härligt att du hann när den blev sååå grymt snygg! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack Ulrika!

      Vet hur jag skall klara mej efter detta års slut nu när du skall "lägga ner" din skissblogg :(

      Får väl övertala Wandler.. :)

      Radera
  2. Oj vilken läcker LO! Heeeelt underbart cool!

    SvaraRadera