Summa sidvisningar

lördag 28 september 2013

Top on the world

MME, My Minds Eye har en månadstävling och jag verkligen gillade skissen så jag gjorde en layout.
Det är bara MME produkter här förutom Alfabetet och snirkliga pilen som jag skurit ut med Cameon.

Information om tävlingen finner du här på MME blogg.

Så här ser skissen ut


You are Top On The World


Lite närbilder för intresserade



Mönsterpapper från MME och Cut and paste serien, Love it!!
Sedan hittade jag knapparna från en gammal serie men färgerna passade in här.
Jag har Doodlat litegrann vilket jag kan tycka ger lite mer effekt ibland.

Sedan skrev jag in texten Top On The World (Imagine Dragoons) på själva fotografiet, denna text älskar jag och fast min kära son är ung så stämmer många delar av texten in på honom.
Abbe var dessutom på ett ashäftigt sommarläger och då fick dom med sig en film (dvd) och då fanns denna härliga låt med så 2 i 1 liksom med denna sång :)

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar