Summa sidvisningar

tisdag 5 februari 2013

Ebba & Cavat


Äntligen har jag då gjort en tavla med en ram dessutom till min Ebba och hennes lilla Bäbis (som hon säger).

Ebba är verkligen inte bortskämd med scrappade saker om henne och dessa hästar, tyvärr...

Ebba & Cavat



 



 Jag har gjort allt i lite omgångar eftersom allt ska få torka i lugn och ro.

Först så gesso så jag fick en bas sedan gjorde jag en fototransfer och en crackle paint (klar) kladd på allt förutom fotot.
Torka...
Sen började spraya med mina miser i  omgångar och omgångar la dit en en hemmagjord hjärtmask som jag drog med lite vit gesso, tunt så den blev lite transparent.

Staketet är fr Cameon och även den med crackle paint klar och en massa mistsprayningar till jag blev nöjd.

Stora fotoutskrifter efterom dom skulle få lite effekt och sedan figurklippa, figurklippa...la en mörkbrun penna runt omkring det största fotot och placerade endel på 3D kuddar så det skulle bli en 3D känsla vilket man inte får på fotot..men ni kan ju "tänka er den" ;)

Ramen har jag också målat med crackle paint efter att jag stämplat m vilda stamps stämps i rött och grått, spraymistat i omgångar.

Sen var det klart!

Må så gott allihopa!!

Kram
Mian




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar