Summa sidvisningar

söndag 24 februari 2013

Ania Dabrowska a´la Finnabair!!

Wow, vilken kurs man fick vara på igår!

Har nog inte riktigt ännu smält all kreativitet som denna fantastiska människa bestatt!
Det som jag verkligen vet nu är att jag hittat "hem2 i den där Mixed Media kreativiteten, det här var mycket "jag"...
Nu ligger alla gamla saker här hemma rikitigt risigt till och jag tror att jag kommer kuta runt i mina släktingars hus & vindar...Det finns saker överallt man kan använda!!

Det var 2 st kurser. En med Canvas tavla och en mer åt Layout fast med mycket underbar teknik och "know how" känsla...
Säger bara, får ni tillfälle att gå på Finnabairs kurs i framtiden, Gör Det!!

Ebba på Canvas "Vacker" ( ska det stå uppe i vänster)



Kom nu ihåg att det här var den första jag ever gjort så lite skavanker hit och dit får man ta men jag är jätte nöjd och min lilla Ängel Ebba gillade den massor fast hon inte gillar fotot..Du kunde väl ha tagit ngt annat...
-Näpp, mamma bestämmer!!

Layout variant m barnen




Även här fick lära oss att tänka "Annorlunda" vilket passade mitt huvud" ;)
Det bästa med det här var att fotot på barnen som jag verkligen vintage redigerade i höstas passade så klockrent in på denna layout..

Ett stort TACK till bästa Fröken Ania Dabrowska a´la Finnabair


Och givetvis ett stort TACK till "högra handen" Sofia & Peter 
(ej med på bild)



Ja, här satt jag bakom stora pelaren..hahaha
Men det gjorde inget eftersom vi ändå skulle upp och gå fram till bordet och se på proffset Finnabair in action under vissa kritiska moment ;)

Kram på er 

Nu e jag färg klet laddad!!

Marianne

3 kommentarer:

  1. Så underbara alster! Visst blev man taggad på mer?! Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack!!
    Ja absolut, nu gör man inget annat än letar gamla "grungiga" saker hemma ;)
    Kram

    SvaraRadera