Summa sidvisningar

söndag 9 december 2012

Första snön & Milton

Har precis i dagarna gjort 2 st layouter som kommer att vara grund för min Scrapbook Layout grundkurs i februari som jag har i butiken!!

Skissen till dessa layouter har jag hittat hos Ulrika, har du lite ide torka så klicka in på hennes blogg så finner du en massa trevliga skisser där!! Klicka HÄR

Första Snön
 

Milton 
 


Kan ju erkänna att det var inte lätt att göra scrapbook layouter i grundkurs nivå, man ville gärna dona och grejja lite mer så jag var tvungen att slå mej på fingrarna.

Är väldigt nöjd och måste väl inse att att det är lika snyggt med "enkla och rena" scrapbook layouter också.
Roligt med lite variation i våra album!!

Så är du lite sugen på att gå på några av butikens kurser så klickar du här för mer info.

Veckan som kommer så har mina kollegor en läxa till att skaka fram bilder på kurser och text som jag stoppar in på hemsidan.

Må gott så länge i denna kalla 2:advents dag
 
Kram
 
Mian

1 kommentar:

  1. Jag tycker de var jättesnygga! Tänk vad många sparade ögonblick du har.

    SvaraRadera