Summa sidvisningar

söndag 11 november 2012

Det är något vackert med hösten...

Fick ett litet ryck imorse, på "självigaste" Fars Dag att jag bara var tvungen att få pyssla lite med papper och inte färg denna gång.

Det är något vackert med hösten..


 


Hittade Maja Designs nya kollektion "Walking in the forest" så dom fick det bli helt enkelt!!

Bokstäverna finns på ett av hennes Tags Ark, så det var bara att klippa och dutta på kanterna!

Tyg blommorna har jag gjort själv av spets som finns hemma i lådan, annars är det rosor fr Prima Marketing, Metall rosorna finns i butiken (även mini rosorna oxå)

Givetvis rivit och använt Gesso och färg på pappers kanterna, asusual :)''

Sedan i veckan har jag gjort en layout till Prima Marketings November tävling, BAP.

Så vi får väl se om den blir såpass omtyckt att den får vara med och pryda framsidan på deras blogg...

Brotherhood



Det är ju då givetvis enbart Prima Marketing produkter rakt igenom, förutom Gessot då :)

Näpp, jag är så himla pyssel sugen att jag måste fortsätta med lite skojsans här hemma med "Shabby Chic" inredning / målning...

Må gott så länge & Kramen
 
Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar