Summa sidvisningar

lördag 27 oktober 2012

DT Vildastamps bloggning

Åh underbara höst, då det skall fotas i skolan. Denna gång måste jag faktiskt erkänna, JA! det var snyggt med svart bakgrund för omväxlingens skull och inte dom klassiska gråa, blåa, beiga gräsliga bakgrunder som nästan förstör (min åsikt :) )
Svart är inte den färg som jag brukar scrappa med men denna gång blev det! Som ni ser har jag kontrat med lite höst färger orange, grönt, rost
Stämplarna jag använt har jag stämplat med vit färg och gjort en egen bakgrund.

SKOLFOTO -12




Här är stämplarna jag använt:
V711 (endast klockan, stämplat med svart färg i UTEE)
V698 (manskroppen, stämplad med svart färg i UTEE samt grön & wild rust distress stain är påduttat )
V435 (alla blev använda, underbara stämplar!)
V23 (stämplad på cardstock, utklippt och monterad vid blommorna)
V599 (syns dåligt men dom är på hö sidan av fotomattan)
V709 (använde bara den stora av dessa 2 filmstripar)
Ja, nu går vi mot mörkare tider och om inte jag minns fel så är det väl inatt vi skall dra bak klockan en timma vilket kanske är bra för “sjusovare” men för mej som alltid vaknar tidigt blir det väldigt tidigt :)
Jag vill Tacka er för att Ni kollat in layouten som jag hoppas att ni kan få lite inspiration ifrån så syns vi om ett tag igen!!
Höstliga Kramar
Marianne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar