Summa sidvisningar

torsdag 27 september 2012

Yesterday is gone...

Japp, gårdagen är passe...

Vill bevara ett fint minne, Farmors 90 årsdag och min finaste Ebba tillsammans.
Det är väl fantastiskt att det skiljer 4 generationer och 78 år mellan dessa vackra varelser...

Jag bloggar för Vilda Stamps idag och har använt mej utav den underbara stämpeln V323

Yesterday is gone...


En liten närbild på hur stämpeln ser ut...


Har använt mej utav PION design papper, klippt ut blommor från ett par av deras ark...riktigt piller göra men det bidde bra :)

Rosorna finns både i metall och flockat/sammet liknande material i butiken samt att det finns vanliga pappers rosor på layouten också.

Grå Blå blingen är min favorit just nu så dessa använder jag i massor!!

Ser ni spetsbandet med bling, vackert eller hur...finns också i vår butik!

Nu måste jag avlsuta för vi skall iväg på 2 olika mässor i helgen så nu är det packning som står på listan..

Kram på Er

Mian

1 kommentar: