Summa sidvisningar

torsdag 28 juni 2012

Kung för en dag...

Snyft, denna dag är den sista som jag är och gästar Vilda Stamps...

Vilken ära och vilken fröjd att få ha använt och försökt vara kreativ med stämplarna....

Denna layout är på min minsta son...

Som man kan vänta och längta på att fylla år, vet nog varenda unge vad det innebär...
En BMX stod högt på önskelistan, men att få en sån dyr present kan man ju bara drömma om...

En liten Son, Ebbe som knappt kunde tro att detta var sant blev verkligen "KUNG FÖR EN DAG" när han såg vad det var i den stora plastsäcken under bordet..o:)

Kung för en dag


Jag har använt mej utav Gears V467, kollage stämpeln som blev perfekt till att göra en bakgrund med.
Sedan tog jag Gears borden V654 och stämplade m Crimson red versafine i kilen.
Favoriten Filmstrip m kamera V653 stämplade jag upp med lite masknings teknik i 2 hörn, kamera delen på stämpeln hoppade jag över just idag...
Stensvirlen V23 blen sonika en bakgrundstämpel på understa och hö kanterna.
Text stämpeln "Kung för en dag" V640 använde jag på lite olika sätt, dels hela i flaggspelet, bara krondelen som jag la i en Epiphany Craft ram samt stämplade bara kronan och texten "kung" ovanför filmstripen.
Textstämpeln V139 tog jag också bara halva av, "Det är din födelsedag idag" som fick pryda blomarrangemanget...
Annars är det papper fr Quick Quotes, Wellpapp, spets mm




 Med denna layout så får jag tacka för mej att jag fått den stora äran att få vara Gäst DT under hela Juni månad.

Vi kommer säkerligen att träffas ute någonstans i vårat fantastiska Scrappar Sverige med omnejd!

Önskar Er Alla en toppen sommar med lediga härliga dagar och en massa kreativitet!!

Kram på Er

Mian

2 kommentarer:

  1. va coolt det blev med alla stämplarna

    SvaraRadera
  2. Kanon snyggt med alla stämplar lite här o var..ha en toppendag kramiz Tina

    SvaraRadera