Summa sidvisningar

fredag 2 december 2011

Stärnkort....mm

Trot eller ej men jag har gjort ett Kort!!

Det var givetvis vikningen som gjorde att jag föll för kortet, ett otroligt enkelt men ändå "märkvärdigt" ...

I butiken har jag gjort en mall, ska försöka få in beskrivningen här på bloggen...vågar inte skriva när eftersom jag har så kort minne..o:)




Mina julkort i år, kan ju inte visa mina julkort men likheten är väldigt väldigt nära...dom kan jag visa när jag skickat ut dom till släkten som säkert kommer att svimma när dom tittar i sin brevlåda denna jul månad...

Sen blev det en 10 minuters layout på Ebba.
Silhouetten Cameo fick den stora äran att skära ut silhouetterna på flickebarnen och titeln.
Enkelt och snabbt, lite kul emellanåt att göra lite rena och enkla layouter..


Just nu i min lilla scrappar verkstad hemma håller jag på med färg och kladd igen, har blivit lite såld på det...
Denna gång är basen 6 st canvas panåer i strl 15x15 cm som kommer att bli hängade som en pyramid...så har jag tänkt iallafall vi får väl se om det funkar i praktiken....*skrattar*

Nä, bästa ni som ramlar in här får gärna göra ett litet avtryck i form av ros och ros...ris exicsterar ju inte i vår skapar värld..som tur är...

Må bäst och kramen

1 kommentar: