Summa sidvisningar

tisdag 15 november 2011

Idag 15 nov. bloggar jag på "Mians"..

Jag verkligen älskar att kladda med färger, decoupagelack...mina stämplar har verkligen fått börja jobba på nytt....

Vi fick ju skolfotografierna för ett par veckor sedan och givetvis var man ju tvungen att "shejpa till dom" med lite vintage sepia färger...

Abbe med en passande titel - Love LIFE and LIFE will LOVE you BACK...


En liten närbild på den utskurna texten som jag har krackelerat m Clear och lagt på lite gesso ovanpå för att få en mattare yta samt distressat m black soot.


Ebba layouten - Never lose your sense of wonder


Swirlramen samt texten är utskuren med Silhouette CAMEO....

Här är min nya "älskling", Silhouette CAMEO en datorstyrd skärmaskin som har skärbredd på 30 cm och nästan evig längd...o:)

Jag säljer denna i min butik, ett riktigt bra val om man gillar Alfabet...med mera...
Kika gärna in på www.cameo.nu för mer information om denna maskin...


Nu skall jag även göra en layout på lillprinsen Ebbes skolfotografi..

Må gott å krama varandra

Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar