Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

Ojsan ojsan..

Jisses anåda va tiden rinner iväg, här har vi inte uppdaterat på ett sekel känns det som men nu skall det ske förbättring...
I och med att butikens hemsida är ny och under uppbyggnad just nu så kommer jag att vara direkt länkad och mina alster visas både här och där...teknikens värld!!!

Eftersom min gamla hemsida raderats så kommer då en fler sidig alster kavalkad visas här nu tills nästa alster laddas in...
Har ni funderingar på dessa layouter, alster så tveka inte att kontakta mej så skall jag hjälpa dej ...
Maila mej på miansscrapodesigne@gmail.com

Slå dej då ner och sätt dej bekvämt för då börjar vi nu då..o:)
























Jag måste ladda upp "pö om pö" tydligen....så fortsättning följer..o:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar