Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2011

...jaha..vi fortsätter med Del 3...

Ta och hämta en kopp kaffe och ramla bakåt i stolen igen, du!!

Som sagt för ny tillkomna gäster som undrar vad jag pysslar med så försöker jag förtvivlat få in dom senaste layouter och alster mm jag gjort dom senaste månaderna, min gamla hemsida har vi raderat så nu har vi en ny på min butik och det är ju renare än renast på inspiration så därför blir det såhär...

Alla alster är inte i tidsordning utan det blir "randoms"...


















Jaha..nu ser jag att det är en massa jag inte ens har fotograferat som pryder väggarna i butiken, får se o jag ids få in dessa saker.....
Men nu vet ni som har skrollat ner 3 km varför det blev så här mkt inspirations kavalkad...
I fortsättningen blir det lite mer balanserat så att säga...
Må gott i den stormande våren som gör sig entre ute nu...
Kram till er alla
Marianne "mian"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar