Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Canvas tavlor

Ja jag gillar hålla på med canvas tavlor..man kan verkligen bluttra på med färger, embossingpulver, distresser ja allt man vill..
Denna gång gjorde jag det lagom enkelt, målade basen med akrylfärger, embossade med bla distress pulver på canvas tavle kanterna.
Wellpapp (förståss) som fotomatta...
Canvas tyg hjärta som jag stämplade denna gång med akrylfärg, det finns textilfärger i form av stämpeldynor i butiken. Stämpeln kommer fr Reprint och denna gillade jag jätte mycket (tyvärr just nu slutsåld men beställt flera)
Rosbandet är ju helt galet snyggt, Abbe och Ebba är orginal färg men Ebbe´s färgade jag in med mistfärg för att få fram en lime grön variant..å det gick ju rätt bra!!
Fotografierna är ju "tvär gamla"..men va gör det..deras själ finns ändå i bilderna....




Må gott så länge...senare idag kommer PUNKY SCRAPS Inspiration..där jag skrivit ut fotona på canvas tyg..
//Marianne "mian"

1 kommentar: