Summa sidvisningar

lördag 31 december 2016

YOU

Prima marketing blog som jag var inne hos i veckan har en härlig skiss som jag fastnade för..
Det är bara några timmar kvar.. men klicka här så kommer du dit .

YOU



Här har jag använt mig av Prima kollektionen Tea Thyme och den är alldeles sagolikt vacker med sina dova färger i rosa röd nyanser, granit gråa nyanser mm!!
Jag har även använt mig av primas små clearstamps, flera olika och kan inte namnen tyvärr. Textur pasta och masken #561048.
Primas stora pärlor som jag dekorerade in eftersom i Ebbas rum har hon just vita och svarta julkulor m lampa i, kolla in fotot då ser ni dom lite suddigt.
Trästjärnor fr prima som jag kladdat vit färg och stansat ut lite svarta, vita och röda prickar i olka storlekar.


Älskar detta foto på fina dottern, också!

Här är skissen som jag vände lite på


Med denna skiss och layout vill jag önska mina scrappande vänner och alla andra en

Riktigt Gott Nytt 2017

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar