Summa sidvisningar

söndag 20 november 2016

Pysslotekets CyberCrop 2016 - Mood board

Nu är jag med i CyberCrop i 2 veckor hos Pyssloteket.
Det håller på i 2 veckor from 19 nov. Info finns på Facebook,
klicka här så kan du gå med...

Jag har gjort en egen etikett för denna Cybercrop så det är lätt att hänga med vilka jag gjort, ska ju försöka med alla... Ja, även kort! :)

Jag har gjort en layout för tävlingen: Layout Mood Board

It´s Always been you


Guldiga prickar och stripes, stjärnor
Guld/vitt embossing stjärnor
Guld gula hjärtan, splats mm
Guld och kristall bling
Blommor i guld orange färg och en guldgärgad m bling ros

Här är Ullis Mood Board:


Min inspiration från denna var;

Allt det runda, älskar cirklar och runt.
Färgerna, det där brun guldiga mot orange brunt...
Lite kallt....

Jag är ju ingen guld blingig människa så jag försökte blinga på så gott jag kunde ;)

Sånt här är roligt, att utmana sig själv med färger som inte är så mycket jag, Tack Ullis för inspirationen!!

Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar