Summa sidvisningar

torsdag 25 september 2014

Sommar barn / Summer child

Oops!
Long time No see!

Tänk att det var i Mars 2014 jag la in en layout, kan villigt erkänna att jag har pysslat otroligt lite under vår och sommar, nästan ingenting!

Nu är det höst och känslan har infriat sig och jag har ramlat på Bo Bunnys september challenge.

Klicka här så kommer du direkt till tävlingen.




Sommar barn


Lite närbilder...



Jag har ett sånt där beach barn, ett annat är bad barn och det tredje är blandat...

Mitt "beach barn" är djupt fascinerad av sanden, att man kan göra så mkt med sand och allt som man kan finna i den vilket kan vara väldigt mycket konstiga saker också!!

Men idag så var det bara känslan när varm, nästan het sand fick rinna från mugg till mugg.
Tittar man riktigt noga på sanden så är det fantastiskt vilken rörelse och kraft sand har samtidigt som det är så lätt (enskilt korn)... snacka om samarbete sandkorn emellan...
Sådana här funderingar kan man få lyssna till på stranden av mitt "beach barn"

Tack för titten 

Mian





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar