Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

Min fina Ebba

Trumvirvel...


Har fått den stora äran att få vara Gäst Designer åt 
(Inkido)

Fick hem en hel bunt med vackra papper därifrån som jag med stor glädje högg tänderna i på en gång.
(Längre ner finns en material lista)

Det blev en Portfolio med bara Ebba bilder i!
Perfekt att ta fram då hon verkar blir "utsatt" för tonårs problematik som hör till åldern!!.
Att få sitta och titta på vackra foton då hon är så där Ljuvligt harmonisk och då smilar man i tanken och tycker
Hon har också rätt att få ha "Bad Days" trots att hon är min lilla prinsessa..


Min Fina Ebba



Här ser man lite från sidan, Det är 5 st fack och dom går nedåt i storlekarna.
Storleken på Portfolion är 18 x 14, 5 cm
Materialinformation klicka här så kommer du till Papercraft in Scandinavia



Nu är portfolion öppnad !
Jag har gjort 2 st mindre portfolior som det ligger lite foton i.
Sedan ett par tags i olika strl med fastsatta foton.



Här ser man dom extra portfoliorna som ligger inuti.


Nu ser man insidan lite bättre och dom små facken där foton och extra portfoliorna ligger.



Som sagt det är bara Papper från Papercraft in Scandinavia jag har använt samt dekorationer och spets / band / blommor
  • I have used white cardstock
  • Pattern paper:
  • Beautiful beige
  • Beutiful grey
  • Beautiful blue
  • Beautiful pink
  • Beige Anemon
  • Blue Butterflys
  • Pink Butterflies
  • Pink Memories

Dekorations
  • Hortensia small pink
  • Mullberry roses small nougat
  • Mullberry rosebud small pink
  • Bling white
  • Lace black and lace flower black
  • Organza beige


Kika in på deras sida för att se närmsta Återförsäljare!

För man blir glad och lycklig av dessa papper!!

Sedan ett stort tack till PaperCraft in Scandinavia för att jag fick den stora äran att få vara Gäst Designer !!



Kram Till Er alla

Marianne











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar