Summa sidvisningar

onsdag 23 januari 2013

Let it snow - Fina Du

Är nu med i HobbyWorlds Januari tävling där man skall skapa något Glimmrigt och Vintrigt!

Tävlingen tar slut 25/1 så än hinner du vara med.
Klicka här så kommer du direkt till deras blogg där dom har tävlingen.

Här är då mitt bidrag.

Let it snow - Fina Du!


Lite närbilder.
Man ser det dåligt men det är målat med vitt glimmerfärg på istappar och snöstjärnor samt chipboarden.


Samma som ovan med vit glimmerfärg...


Jag har skurit ut ramen "Let it snow" med Cameon. En massa snöstjärnor samt istapparna också med Cameon.
Bakgrunden är lite Mixed Media variant med decoupage teknik , gesso , och akrylic liquidtex och en taggig spatel för att få fram strukturen.

Så tveka inte detta kan du också vara med på !!

Go for It!

Kram så länge, nu skall jag sätta mej och vara lite skolelev

Mian

2 kommentarer:

  1. Åhhh så härligt och kladdigt!!

    Så mycket vackert i bloggen!

    Hoppas vi ses snart!

    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag verkligen att vi gör!!!
      Jag kommer ju att vara på lite scrapträffar framöver "I Egen Personlig Regi" ;)
      Kram

      Radera