Summa sidvisningar

söndag 27 januari 2013

En STOR penna för små HÄNDER

Har hittat endel gamla fotografier som är lite roligare.
Detta foto på Abbe, tror att det var 2010, jag var på kurs i H-borg och Uffe + Abbe hängde med ner.
Abbe var inte pigg på att följa med Uffe till Danmark på dagen medans jag kursade men tog mod till sej och följde med!
Denna penna köpte han av allt man kunde få köpa i Danmark. Dessutom köptes denna in i Sverige!
Lite lustigt eftersom han egentligen inte tycker om att skriva ;)

En STOR penna för små HÄNDER


En ganska enkel och ren layout för att vara jag.
Himla svåra färger på fotografiet att kunna följa + mönster. Ta gardinerna tex ?? men ursäkta ÄR inte dom lite fula? ;)

Nu skall jag dona lite med Mixed Media teknik för jag har nämligen köpt mej en airbrusher och tänkte använda den på mina "klet och kladd" layouter samt lite manliga masker som jag samtidigt köpte!
Får se hur resultatet blir, men först leta bland lite fotografier!!

Kram på er så länge

Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar