Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

Lillblommans Nov -12 skiss...

Jag hann faktiskt men sen strulade det till sej när kameran var i gubbens bil, fick inte ut den.
Sen på lördagen så började jag byta skrivare och la bort kortläsaren så då kunde jag inte få in fotot i datorn, söndagen var det stora Golvläggardagen...

Men nu flera dgr senare har jag fått in bilden i datorn!! YEAH

Ni vet väl att Lillblomman (Ulrika Blomfelt) har alltid roliga månadstävlingar som ni kan vara med på.

Såhär såg skissen ut, här var hennes November tävlingsregler, KLICKA HÄR



Jag har vridit och vänt lite på skissen så då bidde det på detta sätt!!

Lillblomman har nu en skiss för December så klicka HÄR så kommer du direkt dit!!

Tävla På tjejer å killar!!

Kram på er så länge

Mian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar